לקראת החתונה שלכם, יש לא מעט דברים שצריך לקבוע - לבחור שירות הסעות לחתונה, ליצור קשר עם תקליטן מתאים, לשקול איזה חברת קייטרינג תזמינו, לבחור מעצב להזמנות, לבחור את שמלת הכלה ואת חליפת החתן, ובקיצור - חתונה כולל אינספור הכנות שונות. עם זאת, לפני שאתם בוחרים הסעות לחתונה, קייטרינג ושאר דברים, חשוב מאד לזכור שהכל תלוי בדבר אחר - אולם האירועים שבו אתם תחגגו את האירוע שלכם. רוב האנשים שמתחתנים, בוחרים כמובן את הנוחות של חתונה באולם אירועים, שכן הם מקבלים מתחם מעולה למסיבת החתונה שלהם, עם הגברה איכותית, והתאמה לכל תנאי מזג האוויר, שלא לדבר על חופה בעיצוב יוקרתי, ומקומות ישיבה עבור כל המוזמנים שלהם. אבל איך אפשר לבחור את האולם שמתאים לכם? בואו ונראה מה חשוב לבחון.
הפרמטרים לבחירת האולם
● גודל האולם - קריטריון מרכזי בבחירת אולם האירועים, תלוי כמובן בגודל שלו. הגודל הוא פונקציה שנגזרת מכמות האורחים שאתם מזמינים. יש אולמות אירועים גדולים, בינוניים וקטנים. לרוב, מבחינת טווח כמות האורחים, אולם סטנדרטי מתאים לאירועים עם כמות מוזמנים שבין 150 ל - 400 איש, אם כי כמובן שיש אולמות עם טווחים מעט שונים. אם כמות המוזמנים שלכם נמוכה יותר מ - 150 איש, לרוב יש להזמין אולמות שמותאמים לאירועים קטנים, ומעל ל - 400 איש - אולמות לאירועים גדולים.
● אוכל - כמובן שאחד הדברים שחשובים לכם בחתונה שלכם, היא שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים. לאוכל יש תפקיד רב ומרכזי בחתונה שלכם. יש אולמות אירועים אשר יש להם מטבח משלהם, אשר יגיש את המנות, ויש אולמות שיציעו לכם לפנות לחברת קייטרינג חיצונית. רוב המקרים, אולמות האירועים כאמור נוטים לעבוד עם חברות ספציפיות, אך רובם יהיו פתוחים גם לחברת קייטרינג אחרת אם יש לכם העדפה. מכל מקום, כדאי לבדוק את הדבר הנ"ל מראש.
● צורת ישיבה - כדאי לבחון את אופן הישיבה בחתונה שלכם, כדאי שתהיו בטוחים שהאורחים שלכם יוכלו לשבת ביחד עם אנשים שהם מכירים, יהיו עם הפנים לרחבה המרכזית, ולא יסבלו מצפיפות, לא משנה בכמה אורחים מדובר. לכן, בחנו היטב את צורת הישיבה באולמות האירועים, וראו האם היא מתאימה לחתונה שלכם.
מתי חותמים עם האולם?
נכתב באדיבות חברת שיא הסעות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה