יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

רגע לפני שמתקשרים - האם כדאי לפנות תמיד אל חברת הסעות?


במידה ואתם מתכננים טיול מסוים, צריכים לדאוג לכך שמוזמנים יגיעו לאירוע שלכם, או מחפשים סידור עבור הילדים שלכם שיגיעו לבית הספר, האינסטינקט שלכם תמיד מורה לכם לפנות אל חברת הסעות, שתוכל לספק לכם את השירות הנוח ביותר. בחלק מהמקרים עם זאת, עולה לכם המחשבה האם בכל זאת לא כדאי לשקול אפשרויות אחרות - כמו שימוש בתחבורה ציבורית, נסיעה ברכב הפרטי, וכיו"ב. הנה כמה מהקריטריונים שכדאי לשקול, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בהתאם לכל מקרה.

כך תדעו במה לבחור

       גודל הקבוצה - יש הבדל משמעותי בין הסעה לשלושה אנשים לבין הסעה ל50 איש. ברור שלקבוצות גדולות נפנה תמיד אל חברת הסעות שתוכל להסיע את כולם בקבוצה אחת ליעד. עם זאת גם בקבוצות של 10-20 איש, אפשר לשקול בחיוב פניה לחברה שתספק לנו מיניבוסים איכותיים במחירים נוחים, ועדיין תשמור על הקבוצה מגובשת.
       דלק - ההוצאות עבור הדלק כיום הן אסטרונומיות וגבוהות במיוחד, ונראה שהמחירים רק הולכים ועולים. כך, נסיעה ברכב פרטי הפכה להיות הוצאה יקרה מאד, אפילו אם מתחלקים בדלק. לעומת את המחיר שמשלמים עבור חברת הסעות מתחלק בין הרבה מאד אנשים, וגם חוסך את הצורך בתדלוקים חוזרים ונשנים.
       נהיגה ועייפות - עבור אנשים שלא מנוסים בכך, נהיגה ליעדים רחוקים עלולה להיות מעייפת במיוחד, ודורשת הפסקות רבות, ועלולה אף להביא חלילה לתאונה. לעומת זאת, הנהגים של חברת הסעות הם אנשים שמנוסים ומתורגלים בנסיעות ארוכות, ומקפידים על מנוחה לפני הנהיגה - ולכן יכולים להביא את הקבוצה  ליעד בבטחה.
       גיבוש - אי אפשר להתעלם מכך שנסיעה ביחד ברכב הסעות מגבשת קבוצות רבות של תלמידים, מטיילים, תיירים, ואפילו מוזמנים לאירוע, ויש בכך יתרון משמעותי.

לבחור בהסעות מקצועיות


אם כן, חברת הסעות תוכל לספק לכם שירות שיהיה נוח, משתלם, מהיר, ובטיחותי במיוחד. אין מנוס מלהודות שבמקרים רבים - הפניה לחברה תספק לכם את הפתרון הטוב והמקיף ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה